Tuesday, September 14, 2010

Pagmama-asim: NEUTRALIZED

Natutuwa talaga ako kapag dumarami ang taga-subaybay ng blog ko.

Katulad ngayon, napansin ko na 15 na pala ang followers ko (i love you all!)

Tanghali kahapon ng napag-alaman ko na nadagdagan pa ang mga masugid na mambabasa.

Our HR called my attention because of my "Pagmama-asim" post. (To those who have not read it, too bad. Just PM me though if you're curious about what I'm talking about *wink*)

Apparently, follower na rin ng blog ko ang big bosses namin. Salamat po ng marami sa pagsubaybay :)

Yun nga lang, mejo hindi ata sila natuwa sa mga sinabi ko about my work...

Those who have read the said post would know that despite the obvious uncontainable frustration I did not mention any names NOR did I mention any details on what exactly it is that we do.

Nakakahiya naman kung malaman ng maraming tao ang mga kababalaghang ginagawa nila di ba?

Nevertheless, long story short, I've already removed the said post.

If you haven't read it yet, sorry na lang.

Kung curious ka pa rin at close tayo, I'm just a text away ;) Kape tayo, pag-usapan natin.

For now, I'll park my thoughts about the matter. But I wanna end the discussion on the matter with this:


Yun lang!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Spread the Beckyness!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin