Tuesday, March 3, 2009

Sa harap ng mapangahas na sawa

It was obvious that I'm a newbie the moment I stepped ito the locker.


I was trying REALLY hard not to stare and gape at all the men in undies walking around the room...


And as crotch upon crotch sashayed in front of me, I have to tell myself, "ang kamay, bakla, ilagay sa bulsa! And bibig isara! Ang mata... potah! hindi ko kaya! ay ang mga mata koh!"


So may I keep a low profile, head bowed and eyes focused on my locker...


I tired to sort my gym stuff and sat on the bench timidly. Beside me were two buffed up gay men talking in true Assumptionista fashion ("I only worked on, like, one muscle group, right? And inabot pa din ako ng 9pm! gersh!")


They looked like true blue Makati gay urbanites, sporting hot pointed leather shoes, ass hugging slacks, and shirts that cling on all the right places...


And then in comes brusko pink no3 in the skimpiest "tapis" I have ever seen. He stood right in front of me. And as I was leaning forward to grab my towel from the duffel bag, brusko pink no 3 took off the freakin' towel and THERE right in front of me, only 1ft away from my face is his floral green boxer-briefs and a bulge of a lifetime!

Ay mga teh! Naloka ako. Tumigil ang inglisera kong utak at bumigay ang kabaklaan!


Nagpupumiglas sa sikip ang kanyang undies at talaga nama nanunulis sa galit ang kanyang nota


Pakshet! Hindi ko napigilan... napanganga ako... Gusto kong paluin ang nagsusumigaw na sawang nakatitig sakin at sabihang "itabi mo nga yan! Kung san san mo tinututok yan!"


Feeling ko ay tumigil sa pag-ikot ang mundo...


And then naramdaman ko ang katahimikan...


Inglisera na ulit ako... Brusko pink no 1 and 2 have stopped talking and were furtively looking at me...


F*CK!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget

Spread the Beckyness!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin